مشارکت ۴۹ هیئت ورزشی آذربایجان شرقی در جشنواره هدف

رئیس شورای سیاست‌گذاری نخستین جشنواره انتخاب برترین‌های ورزشی آذربایجان شرقی گفت: ۴۹ هیئت ورزشی استان با تعیین برترین ورزشکاران سال ۹۸ و ارائه آن به دبیرخانه در برگزاری جشنواره مشارکت کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،  دبیری رئیس شورای سیاست‌گذاری نخستین جشنواره انتخاب برترین‌های ورزشی آذربایجان شرقی گفت: ۴۹ هیئت ورزشی استان با تعیین برترین ورزشکاران سال ۹۸ و ارائه آن به دبیرخانه در برگزاری جشنواره مشارکت کردند.

 دبیری با بیان این‌که مشارکت هیئت‌های ورزشی استان در جشنواره بی‌سابقه بوده است، گفت: این همکاری شایسته قدردانی بوده و امیدواریم با برگزاری باشکوه مراسم اختتامیه پاسخ شایسته‌ای به خانواده بزرگ ورزش استان بدهیم.

او افزود: با پایان زمان ارائه لیست برترین‌ها که به دلیل حساسیت و تازگی کار دو نوبت تمدید شده بود، تنها هیئت پزشکی ورزشی لیست برترین‌های خود را به دبیرخانه ارسال نکرده، ولی امیدواریم تا زمان برگزاری جلسات داوری این دو هیئت نیز لیست برترین‌های خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کند.

او افزود: طی هفته جاری اولین جلسه داوری انتخاب برترین‌های ورزش استان برگزار می‌شود؛ انتخاب برترین ورزشکار زن و مرد، برترین داور زن و مرد، برترین مربی زن و مرد و همچنین انتخاب برترین پدیده زن و مرد در دستور کار هیئت داوری قرار دارد.

رئیس جشنواره هدف با اعلام خبر آغاز به کار کمیته تحقیق جشنواره نیز گفت: این کمیته متشکل از اعضای دبیرخانه و اداره کل ورزش و جوانان کار رسیدگی به شکایات ورزشکارانی که خود را برتر از افراد اعلام شده می‌دانند را بر عهده دارد.

او گفت: در صورت اخذ مجوز‌های لازم از ستاد مقابله با کرونا، اختتامیه جشنواره هدف در دهه سوم خرداد ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار