حداکثر دمای هوای قم در نقاط مختلف استان طی روز‌های آینده به ۴۲ درجه خواهد رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم ،محمدرضا قاضی،رئیس اداره پیش بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی  قم با اشاره به پیش بینی وضعیت آب و هوای قم طی روز‌های آینده گفت: امروز آب و هوای استان صاف تا قسمتی ابری در اواخر وقت وزش باد نسبتا شدید است.

او با بیان اینکه امروز حداقل و حداکثر دمای قم ۱۹ درجه و ۴۱ درجه است، ادامه داد: امروز جهت وزش باد در قم غربی و با حداکثر سرعت ۵۵ کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

رئیس اداره پیش بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان قم اظهار کرد: براساس پیش بینی فردا جهت وزش باد در استان غربی و با حداکثر سرعت ۵۵ کیلومتر بر ساعت خواهد بود. حداقل و حداکثر دما در قم ۲۰ درجه و ۴۲ درجه است، فردا آب و هوای استان صاف تا قسمتی ابری در اواخر وقت وزش باد نسبتا شدید است.

قاضی با بیان اینکه در روز دوشنبه آسمان استان قم صاف است، گفت: در آن روز شاهد وزش باد در استان خواهیم بود.

او ادامه داد: در روز دوشنبه جهت وزش باد در استان قم غربی و با حداکثر ۴۵ کیلومتر بر ساعت است، در این روز حداقل و حداکثر دمای استان ۲۳ درجه و ۴۱ درجه خواهد بود.

رئیس اداره پیش بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان قم افزود: در ۲۴ ساعت گذشته کمترین و بیشترین دمای ثبت شده در شهر قم به ترتیب ۱۹ درجه و ۴۱ درجه بود، همچنین در این مدت شاهد وزش باد با سرعت ۲۹ کیلومتر بر ساعت با جهت شرقی در این شهر بودیم.

قاضی عنوان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته سردترین و گرم‌ترین نقاط استان قم به ترتیب منطقه کهک با ۱۸ درجه و منطقه مرکز تحقیقات با ۴۱ درجه بود.

منبع:فارس

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار