معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: از منظر ایجاد فرصت‌های شغلی از طریق اتمام طرح‌ های سرمایه‌گذاری، خراسان رضوی بهترین عملکرد را به خود اختصاص داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی رسولیان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت:بر اساس بررسی عملکرد سه ماهه سوم سال ۹۸ کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان‌ها، خراسان رضوی بیشترین حمایت را از طرح‌های سرمایه‌گذاری داشته است.

او افزود:بر اساس بررسی عملکرد سه ماهه سوم سال ۹۸ کارگروه ستاد خراسان رضوی در کشور بیشترین حمایت را از طرح‌های سرمایه‌گذاری داشته است تسهیل و رفع موانع تولید استان‌های وزارت کشور، تعداد ۶ هزار و ۳۴۶ واحد تولیدی در کشور با حمایت این کارگروه به بهره‌برداری رسیده و منجر به اشتغال ۳۵ هزار و ۵۲۵ نفر شده است که سهم بخش صنعت و معدن ۸۵ درصد، کشاورزی ۹ درصد و خدمات ۶ درصد بوده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: استان‌های خراسان رضوی با تعداد ۲ هزار و ۲۲۹ مورد، خراسان جنوبی با ۲ هزار و ۱۷۹ مورد و اصفهان با ۴۶۵ مورد، بیشترین حمایت را از طرح‌های سرمایه‌گذاری داشته‌اند.

رسولیان بیان کرد: از منظر ایجاد فرصت‌های شغلی از طریق اتمام طرح‌های سرمایه‌گذاری، استان‌های خراسان رضوی با ۲۶ درصد، خراسان جنوبی با ۱۸ درصد و البرز با ۱۷ درصد بهترین عملکرد را به خود اختصاص داده‌اند.
 
انتهای پیام// ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.