دومین مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری بسیج کشور در خراسان جنوبی راه اندازی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،  این مرکز با زیربنایی ۵۴۰ متر مربع در حسینیه جماران بیرجند واقع شده که با داشتن دو استودیو‌ی صدا و تصویر، برای آموزش و ساخت تولیدات گرافیکی، رسانه‌ای و محتوا اسلامی و انقلابی آماده شده است.

زیبایی نژاد مسئول مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری بسیج کشور در مراسم افتتاح این طرح با بیان اینکه تاکنون ۱۰ استان کشور برای ساخت مرکز آفرینش‌ها قدم برداشته اند گفت: امروز بعد از اصفهان، دومین مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری بسیج در بیرجند راه اندازی شد تا برای رفع دغدغه‌های فرهنگی کشور گام موثری برداشت شود.

او افزود: تولید محتوا برای کمک به سایر نهاد‌ها و سازمان‌های انقلابی، توانمندسازی بسیجیان و تلاش برای رشد آوا‌های انقلابی از جمله رسالت‌های مراکز آفرینش‌های فرهنگی هنری بسیج است.

فرمانده سپاه انصار الرضای استان هم در این مراسم بیان کرد: فرهنگ مایه اصلی هویت کشور است.


بیشتر بخوانید: فعالیت ۲۵ شرکت دانش بنیان با حمایت بسیج علمی و فناوری


سردار قاسمی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب درخصوص مسائل فرهنگی کشور اظهار کرد: در دنیای کنونی و قرارگرفتن در معرض جنگ سرد، دشمن عناصر تشکیل دهنده کشور را نشانه میگیرد، بینابراین باید هوشیار بود تا فرق میان تهاجم فرهنگی و تبادل فرهنگی همواره معین باشد.

در این مراسم همچنین سرهنگ صادق بعنوان مسئول جدید معاونت فرهنگی سپاه انصارالرضای استان معرفی و از خدمات سرهنگ فرخنده مسئول سابق قدردانی شد.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار