سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت:تا این لحظه نه من و نه باشگاه گیتی پسند اصفهان برای فصل آینده صحبتی با یکدیگر نداشته‌ایم و بهتر است نردبان، پله به پله طی شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حمید بی‌غم سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان درباره زمان آغاز تمرینات تیم فوتسال گیتی‌پسند اظهار داشت: پس از انجام و منفی شدن تست کرونای بازیکنان و اعضای تیم، در حال حاضر برای آغاز تمرینات گروهی در انتظار صدور مجوز از سوی تهران هستیم.

او ادامه داد: تا زمان صدور مجوز تمام بازیکنان به صورت انفرادی نرم‌دویی را آغاز کرده و شرایط بدنی خود را برای آغاز دوباره لیگ حفظ کرده‌اند، این در حالی است که شرایط برای هر ۲ تیم یکسان است.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند پیرامون زمان برگزاری فینال تصریح کرد: پیشنهاد من برگزاری فینال این دوره از رقابت‌ها به عنوان پیش فصل آغاز فصل بعدی لیگ برتر بود به گونه‌ای که بازیکنان، سرمربی و باشگاه صدمه‌ای را متحمل نشوند و بلافاصله پس از فینال آماده فصل جدید باشند.

او افزود: بازیکنان گیتی‌پسند در این ایام برای حفظ آمادگی بدنی خود به صورت انفرادی به تمرین و نرم‌دویی می‌پرداختند، اما همچنان به علت تعطیل بودن باشگاه‌های ورزشی از توپ و تمرینات گروهی به دور بوده‌اند و بازیکنان برزیلی باشگاه نیز ۱۵ خردادماه به ایران باز خواهند گشت.

بی‌غم درباره برنامه‌های پیش رو برای قهرمانی این فصل بیان کرد: دور بودن تیم از میادین در این شرایط تاثیرگذار است، ولی باشگاه گیتی‌پسند بازیکنانی در اختیار دارد که تمام تلاش خود را برای موفقیت انجام خواهند داد و همه برای بهترین نتیجه در فینال پیش رو تلاش می‌کنیم.

او درباره وضعیت خود برای فصل آینده خاطرنشان کرد: تا این لحظه نه من و نه باشگاه برای فصل آینده صحبتی با یکدیگر نداشته‌ایم و بهتر است نردبان، پله به پله طی شود. در حال حاضر تنها به فینال فکر می‌کنیم و گفتگو برای سکان‌داری تیم در فصل آینده به بعد از بازی فینال موکول خواهد شد.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.