یک رسانه برزیلی با انتشار گزارشی درباره عملکرد تیم فوتبال ریوآوه پرتغال به تمجید از تاثیرگذاری مهاجم ایرانی این تیم پرداخت.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، سایت futebolnaveia برزیل در ادامه بررسی عملکرد تیم‌های این فصل لیگ فوتبال پرتغال به بررسی تیم ریوآوه پرداخت و ضمن تمجید از عملکرد مهدی طارمی به تاثیرگذاری فراوان این مهاجم ایرانی در خط حمله این تیم اشاره کرد.

در بخش‌هایی از این گزارش آمده است، در فاصله ۱۰ هفته تا پایان فصل، ریو آوه سد محکمی بر سر راه اسپورتینگ و ویتوریا گیمارش برای راهیابی به لیگ اروپا است.

زیرا این تیم با ۳۸ امتیاز در رده پنجم قرار دارد و برای رسیدن به رتبه چهارم و کسب جواز حضور در رقابت‌های اروپایی فقط ۴ امتیاز فاصله دارد؛ بنابراین آمار این تیم با ۱۰ برد، هشت تساوی و ۶ باخت در ۲۴ بازی مثبت است.

علاوه بر این، ریوآوه ۳۲ گل به ثمر رسانده و فقط ۲۳ گل، دریافت کرده است (کمتر از یک گل در هر بازی).

یک سوم از گل‌های این تیم نتیجه تلاش مهدی طارمی مهاجم ایرانی و بازیکن مهم این تیم است که در مجموع ۲۷ مسابقه، ۱۱ گل زده و ۶ پاس گل داده است. پس از او، دیگو لوپس برزیلی و تارانتینی پرتغالی نیز با ۶ و ۵ گل زده به ترتیب در رتبه دوم و سوم برترین گلزنان ریوآوه ایستاده اند.

ریو آوه این فصل با فراز و فرود‌هایی همراه بود، به طوری که در مقطعی از ۷ مسابقه فقط یک پیروزی کسب کرد.

با این وجود، از دور شانزدهم به بعد ریو آوه در جدول رده بندی صعود کرد و قبل از توقف بازی ها، پنج برد و چهار تساوی به دست آورد. اتفاقی که این تیم را به کورس کسب مجوز حضور در لیگ اروپا بازگرداند. نمونه بارز قدرت این باشگاه تساوی یک بریک برابر تیم صدرنشین پورتو در ورزشگاه خانگی این تیم قدرتمند بود که با گل زیبای مهدی طارمی به دست آمد.


بیشتر بخوانید: تمجید رسانه پرتغالی از مهدی طارمی


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار