علوی: موارد اصلاحیه ارسالی فیفا در اختیار کمیته تدوین قرار گرفت

سخنگوی فدراسیون فوتبال از ارسال موارد اصلاح شده توسط فیفا به کمیته تدوین مقررات خبر داد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر مهدی علوی سخنگوی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: مراحل مربوطه درباره سیر اصلاح اساسنامه و موارد مرتبط با آن، مکاتبات پی در پی بین فدراسیون فوتبال، فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) به همراه داشته و خواهد داشت. نخستین پاسخ رسمی فیفا جهت اعلام نظر در خصوص متن پیش نویس، روز جمعه ۹ خرداد ماه دریافت شد و موارد اصلاحیه مورد نظر در اختیار کمیته تدوین مقررات فدراسیون قرار گرفت.

او در خصوص اینکه ایراد‌های گرفته شده بیش از ۸۰ مورد است بیان کرد: اعداد مختلفی در این زمینه بیان شده است. این اعداد در ارتباط بین فدراسیون و نهاد بین المللی فوتبال در تبادل است و هیچ گونه عددی را تایید نمی‌کنیم.

او افزود: در ارتباط با برخی شایعه پراکنی‌ها به نظر می‌رسد در اصلاح اساسنامه همکاری با رسانه‌های گروهی در بحث اطلاع رسانی شفاف و صحیح به فدراسیون فوتبال کمک خواهد کرد.

علوی در مورد اولتیماتومی که فیفا تا جمعه به ایران برای ارسال اساسنامه زمان داده است عنوان کرد: مراحل  اصلاح اساسنامه در جریان  و مکاتبات به سرعت در حال انجام شدن است و نظرات فیفا در آن گنجانده خواهد شد. انشاالله با جمع بندی مباحث و همچنین تعامل با نهاد‌های بالا دستی و طی شدن مراحل قانونی لازم در کشور اتفافاقات مثبتی رخ خواهد داد.

او درباره حضور وزیر ورزش به عنوان عضوی از مجمع که هربار با مخالفت فیفا همراه می‌شود گفت: در همه سال‌های گذشته همراهی ستاد ورزش و جوانان و سازمان تربیت بدنی با فوتبال وجود داشته و خیلی از مشکلات را حل کرده است. ساختار کشور به سمتی است که این همراهی به فوتبال ما کمک خواهد کرد.

وی ادامه داد: از ۱۸ فروردین ۹۹ که دومین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون برگزار شد بحث اساسنامه از آن زمان بر اساس زمان بندی پیش رفته است و رفت و برگشت‌ها هم به اصلاح اساسنامه ختم خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار