مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری از برگزاری نخستین فم‌تور این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مهرداد جوادی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری گفت: نخستین فم‌تور استان با حضور ۳۰ نفر خبرنگار، عکاس، فیلم‌ساز و راهنمای گردشگری (تورلیدر) به مدت ۴ روز باهدف آشنایی با جاذبه‌های گردشگری برگزار می شود.

او با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری از ظرفیت‌های بسیار زیادی در حوزه گردشگری و پتانسیل‌های فراوانی برای سرمایه‌گذاری برخوردار است افزود: تقویت دفاتر خدمات گردشگری و اقامتگاه‌های بوم‌گردی استان نقش اساسی در افزایش جذب مسافران داخلی و خارجی ایفا می‌کند.

جوادی اضافه کرد: توجه به حوزه گردشگری سلامت، کوهنوردی، صخره‌نوردی، ورزش‌های هیجانی مانند رفتینگ، زیپ‌لاین و بامجی‌جامپینگ از مهمترین برنامه‌های حوزه معاونت گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری است.

او اضافه کرد: وجود جاذبه‌های گردشگری بکر و دست‌نخورده در چهارمحال و بختیاری باعث شده تا این استان بعنوان یکی از مهمترین مقصد‌های گردشگری برای گردشگران داخلی و خارجی باشد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری استان افزایش اشتغال، کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی را بدنبال دارد.

فم تور یا فم تریپ (FAM Trip / Familiarization Trip) سفر رایگان و یا ارزانی است که با هدف بازاریابی و تبلیغ خدمات و یا مقصد سفر از سوی تورگردانان، آژانس‌های هواپیمایی و راهنمایان گردشگری به متخصصان صنعت گردشگری مانند روزنامه‌نگاران، راهنمایان تور، عکاسان، فیلم‌سازان و مشاوران سفر ارایه می‌شود.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۳۱ ۲۸ خرداد ۱۳۹۹
بام ایران سرزمین زیباییها و حماسه هاست.
آخرین اخبار