در اثر واژگونی موتورسیکلت هوندا در منطقه مسکن مهر ماهدشت، راکبش جان خود را از دست داد.

سرهنگ سید مجید فیض جعفری، معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، گفت: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰  و اعلام واژگونی یک موتور سیکلت در منطقه مسکن مهر ماهدشت، بلافاصله ماموران کلانتری ۲۶ ماهدشت به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: با بررسی صحنه حادثه توسط ماموران مشخص شد، راکب موتور سیکلت به دلیل نامعلومی با خاکریز اطراف جاده برخورد و دچار واژگونی شده است.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز گفت: متاسفانه پس از برخورد راکب موتور سیکلت با زمین، به دلیل شدت جراحات وارده نامبرده در دم جان باخته است.

او افزود: علت حادثه توسط ماموران پلیس راهور در دست بررسی است.

سرهنگ شرق، رئیس پلیس راهور البرز نیز گفت: در راستای ایجاد نظم و امنیت ترافیکی و کاهش تصادفات رانندگی در سطح معابر درون شهری استان البرز از ابتدای سال ۹۹ تاکنون اقدامات گسترده‌ای از قبیل اجرای طرح‌های برخورد با تخلفات حادثه ساز، توقیف وسایل نقلیه و اعمال قانون رانندگان پرخطر، گسترش فعالیت‌های فرهنگی در حوزه ترافیک و... توسط همکاران بنده در سراسر حوزه استحفاظی استان به اجرا گذاشته شده که بحمدالله ماحصل آن کاهش کشته‌ها و مصدومین تصادفات رانندگی بوده است.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.