قائم مقام رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری مساجد این استان از ابتدای بروز ویروس کرونا تا کنون یکهزار و ۳۱۹ بسته بهداشتی به ارزش ۳۲ میلیون تومان بین نیازمندان توزیع کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، قائم مقام رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری مساجد این استان از ابتدای بروز ویروس کرونا تا کنون یکهزار و ۳۱۹ بسته بهداشتی به ارزش ۳۲ میلیون تومان بین نیازمندان توزیع کرده‌اند.

احمد بامری افزود: همچنین در این مدت یکهزار و ۵۹۹ بسته حمایتی به ارزش ۱۲۶ میلیون تومان در بین مردم سیستان و بلوچستان توزیع شده است.

او ادامه داد: یکی از افتخارات گروه‌های جهادی در این است که حتی دور افتاده‌ترین روستا‌ها کسی فراموش نشده و جهادگران همه جا حضور دارند.

قائم مقام رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: از زمان شیوع ویروس تاکنون بیش‌از ۷۰۰ بسته بهداشتی در بین نیازمندان و ساکنان حاشیه شهر در سیستان و بلوچستان توزیع شد که در آن اقلامی مثل دستکش، ماسک و مایع ضدعفونی‌کننده وجود دارد.

او با بیان اینکه نیازمندان در سامانه «سایه» نام‌نویسی شده بودند افزود: مجموعه کاملی از خیریه‌های سیستان و بلوچستان شناسایی شده‌اند که به این وسیله این خیریه‌ها شناخت دقیقی از نیازمندان استان داشتیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار