مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت:امسال ۵۸ کیلومتر از مسیر راه اصلی و پرتردد اردبیل - سرچم توسط شرکت ساخت زیر روکش جدید آسفالت قرار می‌گیرد.

۵۸ کیلومتر از راه اردبیل-سرچم روکش آسفالت می‌شود

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی رحمتی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: سطح آسفالت این مسیر ۵۸ کیلومتری بین روستای قره‌قشلاق تا سرچم که بخش مهمی از آن در حوزه استحفاظی خلخال قرار گرفته در سال‌های گذشته به علت بارندگی‌های برف و باران و تردد خودروهای سنگین تخریب و ناهموار شده است.

او افزود: با توجه به واگذاری بخش راه‌سازی راه روستایی از اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تلاش می‌کنیم دست کم ۶۰ کیلومتر از پروژه‌های آسفالت راه روستایی را در قالب پروژه‌های طرح ابرار و اجرای پروژه‌های راه‌های روستایی از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان تکمیل کنیم.

رئیس کمیته حمل و نقل ستاد اجرائی خدمات سفر استان اردبیل تصریح کرد: همچنین روکش آسفالت ۷۰ کیلومتر از راه‌های شریانی استان در دستور کار این اداره کل بوده و با توجه به نزدیک شدن به زمان ابلاغ بودجه سال ۹۹ و اعتبارات بخش راهداری تلاش می‌شود تا با جلب نظر سازمان برنامه و بودجه استان این برنامه در فصل کاری امسال محقق شود.

رحمتی افزود: امسال ۱۳.۵ درصد از مجموع اعتبارات استانی برای اختصاص به بخش راه‌های روستایی در اختیار استانداران و فرمانداران کشور قرار گرفته و بر این اساس در صورت همکاری از سوی سازمان برنامه و بودجه و فرمانداران شهرستان‌ها در اختصاص این اعتبار سطح آسفالت پروژه‌های راه روستایی در استان افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۱ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
جان عزیزتان فکری به حال راه روستای لنج آباد و 7 روستای هم جوار که راه ارتباطی مشترک دارند کنید.