رئیس کمیسیون حمل و نقل و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان گفت:سیاست گذاری هایی که برای بهبود زیست پذیری در کلانشهر اصفهان انجام و در نهایت منجر به تعریف طرح های شهری می‌شود نباید با تصمیم‌گیری شخصی مدیران مناطق، متوقف شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،امیر احمد زندآور رئیس کمیسیون حمل و نقل و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: برخی طرح‌های عمرانی در نشست‌های متعدد شورای سیاستگذاری کمیته‌های فنی و کمیسیون بررسی و تصویب می‌شود، اما در نهایت در سنگر اجرا توسط مدیران مناطق متوقف می‌ماند.

امیر احمد زندآور افزود: سیاست گذاری‌هایی که برای بهبود زیست پذیری در کلانشهر اصفهان انجام و در نهایت منجر به تعریف طرح‌های شهری می‌شود نباید با تصمیم‌گیری شخصی مدیران مناطق، متوقف شود.

او به تأثیر طرح‌های مصوب در رینگ سوم ترافیکی، در کاهش معضلات ترافیکی اشاره کرد و گفت: تعریض بزرگراه شهید خرازی و تعویض کندرو‌های بزرگراه شهید ردانی پور از جمله این طرح هاست که صد‌ها میلیون تومان برای مطالعات آن‌ها هزینه و با وجود اینکه سال‌ها از تصویب آن‌ها در شورای سیاستگذاری می‌گذرد همچنان اجرا نمی‌شود.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: چرا طرح تعویض کندرو‌های بزرگراه چمران که مطابق صورتجلسه کمیسیون بررسی و مورخ هیجدهم بهمن ۱۳۹۶ تصویب شده، اجرا نشده و به جای آن در همین کندرو در ابتدای خیابان اشراق جنوبی مجوز یک مجموعه ارزانسرا داده شده که داد همه اهالی را درآورد.

زندآور با اشاره به اینکه به جای اجرای تعریض کندرو، مجوز تجاری در این ناحیه صادر و باعث ایجاد ترافیک شده افزود: همین امر باعث شده مسئولان شرکت واحد اتوبوسرانی در مکاتبه‌ای تهدید به تعطیلی خط ۷۱ خیابان اشراق کرده اند و لازم است از برخورد‌های سلیقه‌ای در اجرای طرح‌ها جلوگیری شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.