توسعه صنعت پتروشیمی در شهر اولین‌ها

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور گفت: گاز ورودی به مجتمع پتروشیمی مسجدسلیمان انجام و آب نیز با لوله به این کارخانه انتقال داده شد.

  اکبر افتخاری مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: پروژه گاز ورودی به مجتمع پتروشیمی مسجدسلیمان بسیار عظیم در صنعت پتروشیمی با هدف تولید آمونیاک است در چند سال گذشته احداث شد و اکنون شاهد آن هستیم که مراحل پایانی خود را طی می کند.

او بیان داشت: با همکاری تلاش خستگی ناپذیر در این خطه از کشور داشتند توانستیم آب و گاز را به این منطقه برسانیم و یک خط لوله آب  کیلومتری از پشت سد احداث و در مخازن بزرگ پتروشیمی ذخیره می شود سپس با کمک فیلترینگ پمپاژ و بخار تولید می کند و وارد کارخانه می شود.

افتخاری افزود: لوله گاز باید برای فرآیند تولید به کارخانه رسیده می شد وطی بازدیدی که از این کارخانه داشتیم  نزدیک ۹۹ درصد کار انجام شده  و پیشرفت فیزیکی داشته فقط جزئیاتی در خصوص آزمایشگاه دارد که به زودی با همت همه عوامل به بهره برداری می رسد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور تصریح کرد: ان شاءالله با بهره برداری از مجتمع پتروشیمی مسجدسلیمان با تولید خود بتواند گامی مفید در صنعت کشور برداشته شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.