شرکت گوگل حالت پشتیبانی از تصاویر ۱۴۴۰ پیکسل را روی سرویس گوگل استیدیا فعال کرد.

فعال شدن حالت ۱۴۴۰ پیکسل در گوگل استیدیابه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گوگل در اوایل مارس، استریمینگ 4K را در سرویس استیدیای خود فعال کرد. این سرویس در ابتدا با پشتیبانی از تصاویر ۱۰۸۰ پیکسل راه‌اندزای شده بود. حالا، این شرکت بزرگ برای سرویس گیمینگ خود، حالت میانی یعنی حالت ۱۴۴۰ پیکسل را فعال کرده است. اگر سخت‌افزار شما شرایط پخش 4K را برآورده می‌کند، اما اینترنت شما کاملا نمی‌تواند آن را برآورده کند، پس باید کیفیت تصویر ۱۴۴۰ پیکسل را امتحان کنید. برا این کار گیمر‌ها به یک صفحه نمایش ۱۴۴۰ پیکسل یا 4K و یک کامپیوتر Chromecast Ultra یا ویندوز نیاز دارند.


بیشتر بخوانید: قطر اطلاعات شخصی بیش از ۱ میلیون کاربر را در معرض خطر قرار داد


گوگل همچنین اعلام کرده است که این سرویس بازی‌های جدیدی را برا ارائه آماده کرده است. گوگل از امروز بازی‌های Jotun: Valhalla Edition را با قیمت ۱۵ دلار، Sundered: Eldritch Edition را ۲۰ دلار، MK۱۱: Aftermath را ۴۰ دلار و The Crew ۲: Hobbies را با ۵۰ دلار در این سرویس به اشتراک گذاشته است و بازی جذاب و پرطرفدار Elder Scrolls Online از تاریخ ۱۶ ژوئن در این سرویس در دسترس قرار خواهد گرفت.

فعال شدن حالت ۱۴۴۰ پیکسل در گوگل استیدیا

علاوه بر این بازی‌های جذاب، گوگل اعلام کرد که PUBG Ranked Mode، یک نسخه متفاوت و رقابتی‌تر از بازی مشهور بتل رویال پابجی با قوانین متفاوت‌تر را می‌توان در سرویس گوگل استیدیا بازی کرد. این حالت فقط در دسترس گیمر‌هایی است که از یک دسته برای انجام دادن این بازی استفاده می‌کنند و حالت پشتیبانی از صفحه لمسی گوشی از این بازی گرفته شده است.

گفتنی است، گوگل استیدیا یک سرویس ابری است که به افراد اجازه می‌دهد روی هر دستگاهی که می‌خواهند، بازی‌های موردعلاقه خود را انجام دهند. این سرویس دارای یک دسته مخصوص به خود هم هست که برای گیمر‌ها جذاب به نظر می‌رسد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.