رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در مسجد جمکران حضور یافت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم رعایت پروتکل‌های ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا در مسجد مقدس جمکران را مطلوب دانست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،محمد رضا قدیر،رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم روز پنجشنبه با حضور در مسجد مقدس جمکران ضمن دیدار و گفت و گو با محمد کاظم پورامینی، قائم مقام تولیت مسجد مقدس جمکران، از روند اقدامات صورت گرفته برای مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در این مسجد مقدس بازدید کرد.

او در حاشیه این بازدید گفت: پروتکل‌های ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا برای بازگشایی اماکن مقدس در مسجد مقدس جمکران به خوبی رعایت شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم افزود: قرآن، مفاتیح، مهر، تسبیح و هر آنچه که به صورت مشترک از سوی زائرین استفاده می‌شود جمع آوری شده است.

قدیر ادامه داد:ضد عفونی اماکن مختلف این مکان مقدس به خوبی انجام شده و معیار‌های مد نظر وزارت بهداشت  به صورت مطلوبی رعایت شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به اینکه مسجد و شبستان‌های این مکان مقدس سقف بلند، پنجره‌های کافی و تهویه مناسبی دارد، بیان کرد: امیدواریم با نظر مثبت ستاد ملی مقابله با کرونا با توجه به رعایت فاصله گذاری و معیار‌های بهداشتی، در گام بعدی شاهد راه اندازی این مسجد با ظرفیت ۲۰ تا ۲۵ درصد باشیم که بتوانیم اصول فاصله گذاری فیزیکی را نیز به خوبی در آن رعایت کنیم.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.