خانه‌های ساخته شده به همت نیروی دریایی سپاه با حضور فرمانده سپاه و فرمانده نیروی دریایی سپاه به صورت ویدئو کنفرانس به مددجویان استان بوشهر واگذار شد.

671 واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد استان بوشهر تحویل داده شدبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  خانه‌های ساخته شده به همت نیروی دریایی سپاه برای واگذاری به نیازمندان با حضور سردار سلامی فرمانده سپاه و سردار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه به صورت ویدئو کنفرانس به بهره‌برداری رسید.

سردار رمضان زیراهی فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه صبح امروز در آیین افتتاح و واگذاری واحد‌های مسکونی به نیازمندان کمیته امداد امام خمینی بیان کرد:  هزار و ۳۳۴ واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد در دو استان بوشهر و هرمزگان با همکاری کمیته امداد خمینی و نیروی دریایی سپاه در دو فاز ساخته شده است.

او ادامه داد: در استان بوشهر، در فاز اول این طرح بین سال‌های ۱۳۹۵ تا ۱۳۹۶ تعداد ۳۵۱ واحد و در فاز دوم نیز از نیمه دوم سال ۱۳۹۷ تا پایان سال ۱۳۹۸  تعداد ۳۲۰ واحد  مسکونی ساخته شد که در مجموع ۶۷۱ واحد ساخته و واگذار شده است.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه افزود: اعتبار ساخت این منازل به طور مشترک از سوی کمیته امداد و نیروی دریایی سپاه تامین شده است.

زیراهی گفت: هدف از این طرح کمک به تامین مسکن افراد  نیازمند زیر پوشش کمیته امداد بوده است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر نیز در این آیین بیان کرد: برای هر واحد مسکونی ۵۰ مترمربعی حدود ۵۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده بود.

احمد لطفی عنوان کرد:کار به صورت جهادی انجام شد و سپاه با امکانات و نیروی انسانی کمک زیادی در ساخت این منازل داشت.

او افزود: بیش از ۱۰۰ روستا از این طرح بهره‌مند شدند.

 انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.