استاندار اردبیل بر تامین اعتبار جهت تکمیل راهدارخانه و آسفالت ۳ کیلومتر از محور آلوارس سرعین قول مساعد داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنامجو، استاندار اردبیل در بازدید از روند اجرائی پروژه راهدارخانه آلوارس با قدردانی از تلاش‌های راهداری در احداث این مجموعه گفت: ساختمان اداری این پروژه هم اکنون ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که برای تکمیل آن امسال از محل اعتبارات استانی تامین بودجه خواهیم کرد.

او تصریح کرد: عملیات احداث راهدارخانه آلوارس در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع شامل ۲۰۰ مترمربع ساختمان اداری و ۱۸۰ مترمربع آشیانه ماشین آلات از خرداد ۹۷ شروع شده است.

استاندار اردبیل افزود: وجود قله سبلان در استان اردبیل نعمت بزرگی از لحاظ گردشگری، و تامین آب مورد نیاز است و در دامنه این قله در شابیل، اجور الوارس دو پیست منحصر بفرد در حال احداث است.

علی رحمتی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل نیز با بییان اینکه آشیانه ماشین آلات راهدارخانه آلوارس سرعین با ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی آماده بهره برداری است افزود: برای اجرای این پروژه یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات ملی و استانی در نظر گرفته شده است.

او تحقق شعار زمستان بیدار، رونق گردشگری و توسعه ورزش‌های زمستانی را از اهداف اصلی اجرای پروژه راهدارخانه آلوارس عنوان کرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.