همزمان با سومین مرحله رزمایش مواسات و کمک مومنانه، یک هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی در شهرستان اردل توزیع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سرهنگ پاسدار سید محمود موسوی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردل گفت: همزمان با سومین مرحله رزمایش مواسات و کمک مومنانه، یک هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی بین آسیب دیدگان از کرونا در این شهرستان توزیع شد.

او افزود: ضدعفونی معابر و اماکن، همکاری در برپایی ایستگاه‌های کنترل مبادی ورودی و خروجی، مشارکت در غربالگری مسافرین و گشت‌های رضویون از جمله اقدامات انجام شده برای مبارزه با کرونا است.

موسوی اضافه کرد: در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری پیرامون اجرای رزمایش سراسری مواسات و کمک مؤمنانه نیز طی سه مرحله این رزمایش خداپسندانه با مشارکت ائمه محترم جمعه و جماعات، جهادگران بسیجی و خیران عزیز برگزار شد.

او ادامه داد: در سومین مرحله رزمایش مواسات و کمک مومنانه یک هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی غذایی و ۲۰۰ بسته بهداشتی دیگر با همت خیران آماده و در بین خانواده‌های نیازمند و کسانی که کسب و کار آن‌ها به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل شده بود، توزیع گردید.

اردل از شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری است که مرکز آن (شهر اردل) در فاصله ۹۵ کیلومتری جنوب غربی شهرکرد مرکز استان قرار دارد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار