۹ هزار و ۸۰۰ بسته معیشتی و غذایی در سومین مرحله از رزمایش مواسات و کمک مومنانه به نیابت از همه شهدای کرمانشاه توسط خیرین بین نیازمندان غیرمددجو این استان توزیع شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مجتبی بیاتی معاون هماهنگ کننده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت : به دنبال فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر مواسات و کمک مومنانه به نیازمندان و فقرا؛ تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار بسته و سبد غذایی با کمک خیرین و پایگاه‌های مقاومت بسیج در سطح استان توزیع شده است.

او گفت : تاکنون ۲ مرحله از رزمایش مواسات و کمک مومنانه در استان اجرا شده و این سومین مرحله است و انشاالله به کمک خیرین بزودی چهار مرحله از رزمایش راه اندازی خواهد شد و این کمک‌ها ادامه می‌یابد.

او با تاکید به اینک بسته‌های غذایی شامل؛ برنج، روغن، چهارگرم کیلو گوشت مرغ، خرما، ماکارونی، رب و اقلام ضروری است ارزش هر سبد غذایی را حدود ۳۰۰ هزار تومان اعلام کرد.

بیاتی با بیان اینکه بانک اطلاعاتی کاملی از خانوار‌های نیازمند غیرمددجو استان گردآوری شده است، گفت: باتوجه به تهیه این بانک اطلاعاتی همه بسته‌های غذایی هدفمند توزیع می‌شود و امیدواریم به هر خانوار حداقل یک نوبت سبد معیشتی برسد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.