انتشار سندی محرمانه از ابتلای عناصر مورد حمایت سعودی‌ها به کرونا+ عکس

افشای یک سند محرمانه نشان می‌دهد عناصر و نیرو‌های مورد حمایت عربستان سعودی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه الخبر الیمنی، طبق یک سند که به تازگی از اداره خدمات پزشکی نیرو‌های ائتلاف سعودی افشا شده، ویروس کرونا میان عناصر منطقه نظامی سوم و هفتم (از این ائتلاف) شیوع پیدا کرده است.

بر پایه این گزارش، منطقه نظامی سوم و هفتم، نتایج آزمایش‌های سربازان خود را پس از آنکه نشانه‌های ابتلا به کرونا در آن‌ها پدیدار شد، به منطقه حضرموت فرستادند که طبق نتایج آزمایشگاهی، مشخص شد شماری از این نیرو‌ها به ویروس کرونا مبتلا هستند.

در این سند محرمانه همچنین خواسته شده تا از شیوع رعب و وحشت در محافل نیرو‌های ائتلاف سعودی جلوگیری به عمل آید؛ چرا که طبق آنچه در این نامه آمده، این مسأله خسارت‌های فراوان و نیز شکست‌های بزرگی را در جبهه‌های نبرد در پی خواهد داشت.

سند محرمانه از ابتلای عناصر مورد حمایت سعودی‌ها به کرونا+ عکس

منابع نظامی چند ماه پیش نیز از شیوع ویروس کرونا در میان نیرو‌های هوادار دولت مستعفی یمن و ائتلاف سعودی در بیش از یک محور نظامی و به خصوص در محمور مرزی «میدی» در میان جیزان عربستان و استان حجه در غرب یمن خبر داده بودند.

ناظران انتظار دارند شیوع همه گیری کرونا در محافل ائتلاف سعودی به سبب آنکه عربستان از پذیرش مبتلایان در بیمارستان‌های خود سرباز می‌زدند و نیز بخاطر نبود خدمات پزشکی در مناطق تحت کنترل این نیروها، همچنان افزایشی باشد.

دفتر هماهنگی امور بشردوستانه سازمان ملل متحد نیز روز جمعه اعلام کرد ویروس جدید کرونا در حال شیوع در مناطق مختلف یمن هست؛ کشوری که ظرفیتی اندک در زمینه آزمایش داشته و ساکنان آن از سوء تغذیه و از پایین‌ترین سطح ایمنی در برابر بیماری در جهان برخوردار هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار