مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت:از بعد از ظهر امروز ناپایداری‌ها همراه با رگبار موقتی باران، رعد و برق، وزش باد شدید، تند باد موقتی پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،منصور شیشه‌فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به ناپایداری‌های همرفتی اظهار داشت: از بعد از ظهر امروز ناپایداری‌ها همراه با رگبار موقتی باران، رعد و برق، وزش باد شدید، تند باد موقتی پیش‌بینی می‌شود.

او افزود: این ناپایداری‌های همرفتی در نیمه غربی، مناطق شمال و جنوب استان گرد و خاک محلی، وقوع صاعقه و تگرگ را به دنبال دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه رعایت تمهیدات لازم برای رگبار‌های موقتی ضروری است گفت: ممانعت از تردد و توقف در کنار رودخانه‌ها، اتخاذ تمهیدات لازم برای عبور سیلاب احتمالی، محافظت از مزارع و باغات، سازه‌های گلخانه‌ای، تابلو‌ها و داربست‌ها در برابر باد شدید، باران و تگرگ الزامی است.

او تصریح کرد: لایروبی کانال‌ها و زهکش مزارع و باغات و خودداری از تردد و توقف دام‌ها در حاشیه رودخانه‌های فصلی و دره‌ها و شیب کوه‌ها نیز توصیه می‌شود.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.