مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا قصد دارند بازی‌های فوتسال جام باشگاه‌ها را اواخر مهر ماه و قبل از شروع جام ملت‌ها برگزار کنند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات جام جهانی فوتسال به دلیل شیوع ویروس کرونا در شهریور ماه امسال لغو و قرار شد این رقابت‌ها شهریور و مهر سال بعد برگزار شود. به دنبال همین موضوع شنیده می‌شود که کنفدراسیون فوتبال آسیا قصد دارد بازی‌های جام ملت‌ها را برای چند ماهی به تعویق انداخته تا کشور‌های شرکت کننده در این مسابقات با آمادگی بالایی وارد رقابت‌های قهرمانی آسیا شوند.

همچنین از کنفدراسیون فوتبال آسیا خبر‌هایی به گوش می‌رسد مبنی بر این که مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا که قرار بود آذر ماه در امارات برگزار شود لغو و به زمان دیگری موکول شده است.

گویا مسئولان AFC تصمیم گرفته اند بازی‌های جام باشگاه‌های آسیا را تا قبل از شروع جام ملت‌ها برگزار کنند تا هر چه زودتر تکلیف تیم‌های باشگاهی حاضر در این مسابقات قبل از جام ملت‌ها مشخص شود. 

مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا قرار است به جای آذر ماه، اواخر مهر در امارات برگزار شود تا بازیکنان ملی پوش تیم‌های باشگاهی بتوانند خود را به تیم‌های ملی خود رسانده تا برای مسابقات جام ملت‌های آسیا آماده شوند.

طبق شنیده‌ها مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار است به زودی جلسه‌ای را برگزار کنند و در آن جا درباره مسابقات جام ملت‌ها و همچنین جام باشگاه‌های آسیا تصمیم گیری کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار