سردار مفخمی از شناسایی ۳ پارکینگ احتکار خودرو در اراک خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: در تداوم طرح‌های عملیاتی مبارزه با مخلان اقتصادی، طرح تشدید مبارزه و مقابله با احتکار خودرو به صورت ویژه در دستور کار پلیس استان قرار گرفت و ماموران نیروی انتظامی در طرح عملیاتی پلیس در شهرستان اراک ۳ پارکینگ احتکار خودرو شناسایی و ۷۴ دستگاه خودروی احتکار شده را کشف کردند.

سردار مفخمی افزود: با افزایش اشرافیت اطلاعاتی پلیس و آغاز تحقیقات نامحسوس پلیسی، ماموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی و پلیس امنیت عمومی استان مرکزی در عملیات‌هایی جداگانه، ۳ پارکینگ دپو و احتکار خودرو‌های صفر را در شهرستان اراک شناسایی کردند.

او اضافه کرد: با هماهنگی انجام شده با مرجع قضائی، هر ۳ پارکینگ مورد بازرسی قرار گرفت و تعداد ۷۴ دستگاه خودروی صفر که در این مکان‌ها احتکار شده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی بیان کرد: طی اجرای این طرح عملیاتی، ۳ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

او از مردم خواست در صورت مشاهده و اطلاع از هرگونه فعالیت افراد فرصت طلب و سودجو در زمینه احتکار و قاچاق کالا موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا اقدامات لازم در اسرع وقت انجام شود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.