مدیرحوزه‌های علمیه کشور گفت: طرح تعالی خانواده و جمعیت حدود هفت سال پیش در کمیسیون مجلس مصوب شد، اما به خاطر ابعاد مالی وسیع بی نتیجه ماند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  آیت الله علیرضا اعرافی مدیرحوزه‌های علمیه کشور در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان میبد با اشاره به رشد یک درصدی جمعیت کشور، گفت: رشد یک درصدی جمعیت کشور بحران نیست فاجعه است و در بلند مدت شاهد جامعه پیر و کهنسال خواهیم بود.

او  با بیان اینکه این روند به اقتدار ملی ما ضربه می‌زند، تصریح کرد: طرح تعالی خانواده و جمعیت که از طرح‌های مهم و ضروری بود حدود هفت سال پیش در کمیسیون مجلس مصوب شد، اما به خاطر ابعاد مالی وسیع بی نتیجه ماند.

آیت الله اعرافی در ادامه ظرفیت‌های شهرستان میبد را در حوزه قرآن تشریح کرد و گفت: برای ارتقای شاخص‌های قرآنی در شهرستان باید طرح جامع قرآنی ظرف ۲ ماه آینده با همکاری تمامی دستگاه‌های فرهنگی آغاز شود.

امام جمعه میبد ارتقاء فرهنگ سلامت و بهداشت را از دیگر مباحث مهم جامعه خواند و گفت: همه دستگا‌ها بحث ارتقاء آگاهی سلامت و بهداشت را در طرح جامعه سلامت تا یک ماه آینده هدف گذاری کنند.

 مدیر حوزه‌های علمیه کشور با اشاره به بحث ساماندهی و مدیریت غیربومی‌ها در میبد نیز گفت: هدف از مدیریت غیربومی‌ها در شهرستان میبد، جهت دهی و حمایت از غیربومی‌ها است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.