مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت:فضای مجازی بهترین ظرفیت برای ترویج اندیشه و آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،حجت‌الاسلام احمد حاتمیان،در جلسه برنامه‌ریزی فعالیت‌های فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: به منظور گرامیداشت رحلت امام راحل و قیام ۱۵ خرداد باید تلاش شود مطالب و کلیپ‌های کوتاهی از اندیشه‌های امام راحل در فضای مجازی منعکس کنیم.

او استفاده از فضای مجازی را ظرفیتی برای ترویج اندیشه و آرمان‌های امام راحل مؤثر خواند و افزود: علاوه بر این، برگزاری نشست‌ها و گفتمان‌هایی پیرامون اندیشه‌های امام راحل نیز می‌توان با حضور مخاطبان سازمان برگزار کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان عنوان کرد: امسال بدلیل شیوع ویروس کرونا زیارت مرقد امام و برگزاری تجمعات و همایش‌ها امکانپدیر نیست، اما براساس مصوبات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی پیش خواهیم رفت.

او به برنامه‌های سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی پرداخت و اعلام کرد: برنامه‌های این ایام نیز باید توسط کارشناسان برنامه‌ریزی و ارائه شود و در صورت برگزاری همایش و مراسم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برنامه‌ها پیش برود.

حجت‌الاسلام حاتمیان بیان کرد: شرایط کرونا سبک زندگی جدیدی در زندگی مردم دنیا ایجاد کرده و خواهد کرد و باید با این سبک پیش رفت، اما بدلیل کمرنگ شدن آمیختگی اجتماعی، نیازمند استفاده بیشتر از فضای مجازی هستیم.

او با تأکید بر تولید محتوا در فضای مجازی یادآور شد: باید مطالب و محتوا‌های مرتبط با فعالیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی و همچنین مناسبت‌های ایام سال تهیه و در فضای مجازی منعکس شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.