توزیع ۶۰۰ بسته غذایی در رزمایش کمک مومنانه طبس

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از توزیع ۶۰۰ بسته غذایی در رزمایش کمک مومنانه طبس خبر داد.

واقعی مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: ۶۰۰ بسته غذایی به ارزش ۱۲۰ میلیون تومان با مشارکت دانش آموزان، فرهنگیان و حوزه‌های خواهران و برادران بسیج دانش آموزی و فرهنگی طبس در دو مرحله بین دانش آموزان نیازمند این شهرستان توزیع شد.

او افزود: در دومین مرحله‌ی این رزمایش ۳۰۰ بسته غذایی شامل برنج، روغن، ماکارونی، رب گوجه فرنگی و حبوبات به ارزش ۶۰ میلیون تومان بین دانش آموزان یتیم، محروم و آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

واقعی برگزاری این رزمایش را تجلی عظیم همدلی و مشارکت تاریخی دانست و عنوان کرد: جامعه فرهیخته‌ی فرهنگیان استان، دانش آموزان مومن و انقلابی با مشارکت حوزه‌های خواهران و برادران بسیج دانش آموزی و فرهنگیان خراسان در جذب، هدایت، شناسایی افراد آسیب پذیر و توزیع بسته‌های معیشتی کار بزرگی انجام داده اند.


بیشتر بخوانید: توزیع هزار و ۳۳ بسته‌ی غذایی در روستای خوانشرف نهبندان


مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، گفت: از روز‌های نخست شیوع بیماری کرونا فرهنگیان و دانش آموزان نوع دوست، مومن، بسیجی و بصیر استان برای تامین بخشی از نیاز‌های دانش آموزان نیازمند پای کار آمده اند و اتفاقات بی نظیری را رقم زده اند.

واقعی با اشاره به آغاز رزمایش تولید علم و محتوای علمی در آموزش و پرورش خراسان جنوبی، تصریح کرد: فرهنگیان و دانش آموزان استان تا امروز عملکرد خوبی در مدیریت دو جبهه تعلیم و تربیت و مبارزه کرونا داشته و دارند.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.