شهردار فردیس، سلایق شخصی را عامل رای شورا به برکناری خود می داند

شهردار فردیس گفت: سلیقه شخصی اعضای شورای شهر فردیس عامل رای آنان به برکناری من بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، چندی پیش به طور ناگهانی اعضای شورای شهرفردیس با بهانه عدم سکونت شهردار در شهر دست به استیضاح محمد خسروزاده، شهردار این شهر زدند و بلافاصله مصطفی سعیدی سیرایی، عضو سابق شورای شهر کرج را به جای او انتخاب کردند.

اما هیئت تطبیق فرمانداری شهرستان فردیس این تصمیم شورای شهر فردیس را مغایر قانون دانست و خسروزاده را به دفتر خود بازگرداند.

خسروزاده، شهردار فردیس در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، با اشاره به رای اعضای شورای این شهر به برکناری او، سلیقه شخصی اعضا را عامل رای آنان به برکناری و عزل خود دانست و گفت: از ابتدا اعضای شورای شهر فردیس از محل سکونت من اطلاع کامل داشتند.

او با بیان این که از فروردین ماه محل سکونت خود و خانواده ام را به شهر فردیس انتقال داده ام، گفت: از آنجا که آغاز فعالیتم در شهرداری فردیس با مراسم بیست و دوم بهمن ماه و بلافاصله با انتخابات و شیوع کرونا در کشور همراه شد، بدیهی است که نقل مکان بنده با تاخیر انجام شده باشد.

شهردار فردیس با بیان این که تمام تلاش خود را برای تعامل با شورا و خدمت به مردم می کنم، گفت: بعضی از اعضای شورای شهر فردیس برای آن که افراد از جبهه آنان باشد دست به اقداماتی می زنند که دودش به چشم مردم می رود.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.