مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: توسعه و پیشرفت ورزش قهرمانی، روستایی و ورزش‌های همگانی از اولویت‌های مهم و هدف دار این مجموعه است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ علی شائی مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام در اولین جلسه شورای ورزش استان ایلام گفت: توسعه و پیشرفت ورزش قهرمانی، روستایی و ورزش‌های همگانی از اولویت‌های مهم و هدف دار این مجموعه است و با فراهم کردن زیرساخت و راهکار‌های برنامه ریزی شده در صدد ایجاد شور و نشاط اجتماعی در بین آحاد مردم هستیم.

علی شائی اظهار کرد: ارگان‌های دولتی و بخش‌های خصوصی در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود در صورتی که بیشتر از گذشته در فعالیت قهرمانی و همگانی سرمایه گذاری کنند شاهد رشد و مشارکت بیشتر مردم در فعالیت‌های ورزشی خواهیم بود.

او ادامه داد: ورزش وجوانان در دو نوبت یک هزار و ۴۰۰ بسته حمایتی غذایی به ارزش مالی بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ هزارتومان و بیش از یک هزار و ۸۰۰ پرس غذای گرم در بین اقشار آسیب پذیر در زمان شیوع کرونا توزیع کرده است.

در ادامه این جلسه کریمی معاون امور ورزش اداره کل نیز به بیان اقدامات در راستای اجرای دستوالعمل‌ها و نحوه فعالیت‌های این مجموعه در خصوص گند زدایی و اقدامات پیش گیرانه در زمان شیوع ویروس کرونا پرداخت و افزود: کلیه اماکن ورزشی استان ایلام در دو بخش دولتی و خصوصی از زمان شیوع ویروس کرونا و ابلاغ دستورالعمل های بهداشتی در سریع‌ترین زمان ممکن تعطیل شده اند و نظر به ابلاغیه وزارت بهداشت و ستاد کرونا در مناطق تعیین شده با رعایت پروتکل بهداشتی و دریافت مجوز فعالیت شاهد از سرگیری ۶۰ درصد رشته‌های ورزشی در سطح استان هستیم.

او در ادامه با ارائه عملکرد اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام در سال ۹۸ نسبت به سال ۹۷ پرداخت و بیان کرد: خوشبختانه در بیشتر گزینه‌های تعیین شده در دو بخش ورزش قهرمانی و همگانی با وجود کاهش چشمگیر اعتبارات به نسبت سال ۹۷، رشد مناسبی را شاهد بوده ایم.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.