مجید صدری، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، در مصاحبه‌ای مجازی با ماهنامه پیوست پیرامون مسائلی از جمله نحوه پرسرعت کردن اینترنت‌ها صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سید مجید صدری، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، شب گذشته در مصاحبه‌ای مجازی با سردبیر ماهنامه پیوست که در برنامه زنده اینستاگرامی صورت گرفت به سؤالات پرسیده شده از سوی مخاطبین، پاسخ داد، که در ادامه گزارش برخی از این پرسش و پاسخ‌ها را خواهید خواند.

با توجه به آخرین لایو برگزار شده توسط مدیرعامل شرکت مخابرات که سؤالات زیادی پیرامون موضوع تأخیر در پرداخت حقوق فروردین ماه و اردیبهشت ماه کارمندان این شرکت پرسیده شده بود، شروع این برنامه نیز همچنان با پیگیری موضوع حقوق‌ها و اعتراض به عدم دریافت آن بود، و با توجه به اینکه مدیرعامل این شرکت، هفته گذشته اعلام کرده بود حقوق‌ها تا دو روز آینده پرداخت خواهد شد اما عده‌ای هنوز دغدغه دریافت حقوقشان را داشتند.

صدری در پاسخ به این درخواست، با اشاره به اینکه پرداخت حقوق‌ها پیش از روی کار آمدن او نیز با تأخیر صورت می‌گرفته و او این تأخیر را از بین برده است، گلایه‌ای از همکارانش کرد و گفت: واریزی حقوق‌ها چند روزی است آغاز شده اما با توجه به تعداد زیاد کارمندان شرکت، این امر مدتی طول کشیده و تا یکی دو روز دیگر تکمیل می‌شود، پرداخت حقوق به موقع، وظیفه من است اما بهتر بود در ارتباط با این دو ماه تأخیر که در دو سال اخیر تاکنون پیش نیامده بود کمی صبوری می‌کردید و آبروی ما را نمی‌بردید.

در ارتباط با پرسرعت کردن اینترنت کشور با بهره‌گیری از فیبر نوری و اینترنت VDSL که اخیراً طرح راه‌اندازی آن در برخی از نقاط کشور از جمله تهران و قم، در تعداد محدود آغاز شده نیز سردبیر ماهنامه پیوست مطرح کرد: شاید بیشتر مردم این طرح را برگ برنده‌ای برای مخابرات و خرج زیاد و اضافه‌ای برای خود بدانند و از آن استقبال نکنند. اما صدری در پاسخ گفت: قیمت بسته‌های اینترنتی هیچ تغییری نمی‌کند و سیم‌کشی داخل ساختمان نیز برای کسانی که متقاضی این نوع اینترنت باشند رایگان بوده و از طرف خود ما انجام می‌شود و اگر کسی برای انجام این کار از متقاضیان طلب پول کرد باید به ما اطلاع داده شود تا مبلغ را به آن‌ها بازگردانیم، و تنها هزینه‌ای که برای این کار پرداخت می‌شود خرید مودم است، اما در عوض سرعت اینترنت‌ها از ۱۰ مگابایت به بالای ۷۰ مگابایت خواهد رسید و تفاوت چشمگیری در این زمینه ایجاد خواهد شد.

در ادامه، صحبت‌هایی پیرامون خدمات پس از فروش مخابرات در حوزه اینترنت مطرح شد و با اشاره سردبیر ماهنامه پیوست به نارضایتی وزیر ارتباطات، آذری جهرمی درباره سرعت پایین و اختلال در اینترنت مخابرات، صدری در پاسخ گفت: می‌دانیم مشکلاتی ممکن است وجود داشته باشد اما همیشه تلاش بر این داریم تا با رفع این مشکلات و کمبودها رضایت مشتریان را به دست آوریم، و هدف از تمام این برنامه‌های زنده‌ای که هر هفته در اینستاگرام برگزار می‌کنیم نیز پیدا کردن ایرادات و رفع آن‌ها است.

صدری علاوه بر بیان اینکه حواسمان به پرداختی‌ها و رفاهیات بازنشستگان خواهد بود و قصد نداریم این موضوع را از سرمان باز کنیم، در ارتباط با جوان‌گرایی در این شرکت نیز گفت: ما معمولاً سعی می‌کنیم پست‌های مدیریتی را به جوانان بدهیم و دیگر همکاران که سابقه زیادی دارند، با توجه به عملکردشان در کار به‌صورت افقی ترفیع داده می‌شوند، و همه چیز به کارآمدی و کارکرد مثبت افراد در زمینه‌های مختلف بستگی دارد.

صدری با بیان اینکه به دنبال خرید سهام بیشتر از شرکت خدمات اول نیست، بیان کرد: ما به دنبال حل مشکلات هستیم و خرید سهام مشکلی را حل نمی‌کند، در صددیم با همکاری شریک‌هایمان ایرادات را برطرف کنیم. همچنین اختلاف حقوق در این شرکت‌ها نیز که قبلاً در مورد آن‌ها اعتراضاتی شده بود در دست بررسی و اصلاح سازی است.

در انتهای این برنامه، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه من عضو کوچکی از خانواده بزرگ مخابرات هستم ادامه داد: این برنامه‌ها هر هفته مربوط به مشکلات یک استان است و ادامه خواهد داشت تا به بررسی مسائل موجود بپردازیم، اگر هر رسانه‌ای هم درخواست مصاحبه بدهد من حتماً پذیرا خواهم بود.


بیشتر بخوانید: تکلیف حقوق معوقه کارمندان و شرایط دورکاری آن‌ها به چه صورت است؟


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۰ ۰۷ خرداد ۱۳۹۹
کجا سرعت الان 10 مکابایت؟؟؟؟؟ چرا دروغ میگی؟؟؟؟