مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت: امسال نیز با همکاری صنایع، ادارات و مشترکین خانگی و کشاورزی درصدد هستیم تا تابستانی بدون خاموشی را سپری کنیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ امیدعلی مرآتی گفت: امسال نیز با همکاری صنایع، ادارات و مشترکین خانگی و کشاورزی درصدد هستیم تا تابستانی بدون خاموشی را سپری  کنیم.

او افزود: در این زمینه اقداماتی همچون تغییر ساعات کار اداری و فعالیت صنایع، مدیریت چاه‌های آب کشاورزی، استفاده از مولد‌های خودتامین (دیزل ژنراتورها) در سازمان‌ها و قطع بار برنامه‌ریزی شده ایستگاه‌های CNG مدنظر است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با بیان اینکه اقدامات مذکور می‌تواند باعث صرفه جویی ۷۰ مگاواتی گردد، بیان کرد: براساس مصوبه هیئت وزیران ۲۰ درصد انرژی مصرفی ادارات باید از انرژی‌های تجدیدپذیری همچون استفاده از سلول‌های خورشیدی تامین گردد که در این زمینه تاکنون ۹۴ واحد دولتی و عمومی و ۳ واحد خصوصی با ظرفیت تولید ۶۴۵ کیلووات تولید برق پاک، دارای سیستم‌های خورشیدی هستند.

او با اشاره به اینکه دمای ۲۵ درجه در فصل تابستان مناسبترین دما برای داخل اتاق است، افزود: براساس تصویب نامه هیئت وزیران ادارات مکلف‌اند نسبت به مدیریت مصرف برق و کاهش ۱۰درصدی مصرف برق خود اقدام نمایند و درصورت داشتن مولد‌های خودتامین (دیزل ژنراتور) در زمان پیک بار برق استفاده نمایند.

 مرآتی با بیان اینکه اداراتی که از مولد‌های خودتامین استفاده می‌کنند، سوخت دولتی دریافت می‌نمایند، اضافه کرد: شرکت توزیع برق استان کرمانشاه حاضر است به سازمان‌ها و اماکنی که امکان تولید برق از مولد‌های خودتامین و سیستم‌های خورشیدی دارند، هزینه پرداخت می‌کند و برق تولیدی آن‌ها را خریداری می‌نماید.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.