معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین:

مهندسی انتخابات مجامع ورزشی استان قزوین کذب است

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: مجامع ورزشی استان در اوج دموکراسی و آزادی فکر و عمل اعضا برگزار می‌شود و هرگونه مهندسی آن‌ها پیش از برگزاری انتخابات، کذب محض است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، افسانه حسن نایبی معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان با بیان اینکه مهندسی انتخابات مجامع ورزشی استان قزوین کذب است، گفت: این اداره در برگزاری مجامع انتخاباتی هیات‌های ورزشی استان هیچ گونه دخالتی ندارد و اعضای مجمع طبق اختیار و انتخاب خود به نامزد‌های ثبت نام کننده رای می‌دهند.

او با اشاره به برگزاری مجامع انتخاباتی هیات پرورش اندام و بدنسازی و هیات والیبال استان، افزود: انتخابات هیات بدنسازی به دور سوم کشید و در انتخابات هیات والیبال نیز یکی از نامزد‌های حاضر رای نیاورد که نشان دهنده برگزاری انتخابات در فضایی سالم و رقابتی است.

نایبی اضافه کرد: ما تلاش می‌کنیم مجامع انتخاباتی را به صورت کاملا درست و قانونی برگزار کنیم و رای‌های اعضای مجمع نیز مخفی است و هرکس اختیار دارد به هریک از نامزد‌های مجمع با توجه به عملکرد، رزومه و برنامه‌های ارایه شده رای دهد.

او اضافه کرد: این یک بداخلاقی است که اگر نامزدی در مجمع انتخاباتی رای نیاورد کل مجمع و عملکرد یک اداره را زیر سوال ببرد و با تشویش اذهان عمومی بخواهد به خواست خود برسد.

این مسوول اضافه کرد: اگر هر یک از نامزد‌های شکست خورده در مجامع انتخاباتی گذشته، اعتراضی نسبت به روند برگزاری انتخابات دارند می‌توانند به صورت قانونی وارد عمل شود و با ثبت اعتراضات خود برای رسیدگی به آن‌ها اقدام کند.

پیش از این مجامع انتخاباتی هیات بدنسازی و پرورش اندام و هیات والیبال استان قزوین با حضور روسای فدراسیون آن‌ها برگزار شده بود که در هر دوی این مجامع، رقبای شکست خورده اعتراضات خود را درباره روند برگزاری مجامع و مهندسی شدن آن‌ها در فضای مجازی منتشر کرده بودند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.