رئیس جمعیت هلال‌احمر شعبه دامغان از تائید صلاحیت ۹ نفر برای شرکت در پنجمین دوره انتخابات شورای اجرائی خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حمیدرضا داوودیان رئیس جمعیت هلال‌احمر شعبه دامغان ضمن بیان اینکه ۱۵ نفر برای حضور در پنجمین دوره انتخابات شورای اجرایی جمعیت هلال‌احمر شعبه دامغان ثبت‌نام کرده بودند، ابراز داشت: پس از بررسی‌های انجام‌شده صلاحیت ۹ نفر از سوی هیئت‌های اجرایی و نظارت در شهرستان و استان تائید شد.

او بابیان اینکه این افراد مجوز ورود به انتخابات را دریافت کردند، افزود: از افراد تائید صلاحیت شده در دامغان سه نفر زن و شش نفر دیگر مرد هستند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شعبه دامغان بابیان اینکه یک بازرس نیز از این شهرستان انتخاب می‌شود، ابراز داشت: در پنجمین دوره انتخابات شورای اجرایی جمعیت هلال‌احمر شعبه دامغان بارأی شرکت‌کنندگان چهار نفر به‌عنوان عضو اصلی و یک نفر بازرس انتخابات خواهند شد.

داوودیان در ادامه کرد: پنجمین دوره انتخابات شورای اجرایی روز جمعه ۲۳ خردادماه سال جاری هم‌زمان با سراسر کشور در دامغان برگزار می‌شود.

او افزود: پس از برگزاری این دوره از انتخابات نتایج آن برای تائید صحت انتخابات به هیئت نظارت استان سمنان ارسال و اعضای آن برای یک دوره چهارساله در شورا جدید فعالیت خواهند داشت.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار