نمایش تصویری کرونا در جنگل با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در قالب فیلم کوتاه توسط هنرمندان گروه تئاتر نایا شهرستان کارون تولید شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، پیمان ترکاشوند کارگردان نمایش تصویری کرونا در جنگل گفت: گروه تئاتر نایا در حال تمرینات نمایش «شنل قرمزی» بود که متاسفانه به علت شیوع بیماری کرونا فعالیت گروه متوقف شد و بعد از مدتی تصمیم گرفتیم که هم راستا با سایر هنرمندان کشور و در زمینه شادابی و نشاط در فضای مجازی فعالیت داشته باشیم.

او بیان داشت: به همین منظور کاراکتر‌های نمایش «شنل قرمزی» را در قالب چند پروتکل بهداشتی و موارد بهداشت فردی و قوانین رفت و آمد و زندگی در دوران کرونا، برای جامعه هدف کودکان که مخاطب اصلی هستند در نمایش تصویری «کرونا در جنگل» تولید کنیم.

ترکاشوند افزود: ما تلاش کردیم شخصیت‌های نمایش شنل قرمزی، فضای جنگل و کاراکتر‌های آن را برای بچه‌ها به زندگی روزمره نزدیک کنیم و با انجام تغییراتی از جمله فضای مجازی در جنگل و افزودن چند اتفاق جدید، نمایش «کرونا در جنگل» را با مدت زمان نزدیک به پنج دقیقه به مرحله تولید رساندیم.

رئیس انجمن هنر‌های نمایشی کارون تصریح کرد: بعد از اتمام بیماری کرونا و بازگشایی تالار‌های نمایشی کشور با نمایش شاد و جذاب «شنل قرمزی» در خدمت مردم عزیز شهرستان کارون خواهیم بود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.