مدیرعامل سازمان حمل ونقل مسافر شهر کرمانشاه گفت: نرخ‌های جدید کرایه تاکسی و اتوبوس از امروز سه شنبه ۶ خردادماه اعمال می‌شود و رانندگان ملزم به رعایت نرخ‌های اعلام شده از سوی این سازمان هستند.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مدیرعامل سازمان حمل ونقل مسافر شهر کرمانشاه با اشاره به افزایش میانگین ۲۲ درصدی نرخ کرایه تاکسی و اتوبوس گفت: نرخ‌های جدید کرایه تاکسی و اتوبوس از امروز سه شنبه ۶ خردادماه اعمال می‌شود و رانندگان ملزم به رعایت نرخ‌های اعلام شده از سوی این سازمان هستند.

 سجاد سلیمانی با بیان اینکه لایحه افزایش نرخ کرایه تاکسی و اتوبوس نسبتا براساس میزان تورم، کارشناسی و تدوین گردید، گفت: نرخ‌های کرایه پس از تصویب شورای اسلامی شهر و تایید فرمانداری لازم الاجرا است.

او بیان کرد: به منظور آگاهی شهروندان از افزایش نرخ کرایه مصوب در مسیر‌های مختلف به صورت برچسب در دست تهیه و چاپ است که به محض آماده شدن بر روی شیشه جلو تاکسی‌ها و داخل اتوبوس‌ها در معرض دید شهروندان نصب خواهد شد.

مدیر عامل سازمان حمل ونقل مسافرشهر کرمانشاه با بیان اینکه شماره تلفن‌های ۳۸۲۴۶۵۶۵ و ۱۳۳ این سازمان همواره آماده دریافت پیشنهادات و انتقادات همشهریان خواهد بود، افزود: بی شک رانندگان حمل ونقل عمومی درون شهری همواره در خدمات رسانی به مردم شریف شهر کرمانشاه پیشرو بوده اند و با ایثارگری خویش به به خصوص در این ایام شیوع بیماری ویروس کرونا به شهر و شهروندان یاری رسانده اند .

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.