مخابرات منطقه کردستان یکی از استان‌های پیشرو در استفاده از تجهزات و امکانات مخابراتی با برند ایرانی است.

آزاد حكمت مدير مخابرات منطقه كردستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، با اشاره به نامگذاری سال ۹۹ از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان "جهش تولید" افزود: تمامی سیاست‌ها و برنامه‌های کلان مدیریتی در شرکت مخابرات ایران و همسوبا آن در منطقه کردستان در سال جاری حول محورِ تحقق شعار سال و حمایت از تولید کنندگان داخلی صورت گرفته است.

مدير مخابرات منطقه كردستان اظهارداشت: با وجود تحریم‌های دشمنان طی چند سال گذشته در اکثر حوزه‌ها بویژه در بخش فناوری ارتباطات، تمام سعی و تلاش ما در مخابرات منطقه برای توسعه زیر ساخت‌های استان، استفاده از تولیدات داخلی بوده و در بسیاری از موارد با بهره گیری از دانش وتخصص همکاران منطقه تجهیزات وظرفیت‌های موجود در انبار‌ها مجددا مونتاژ شده و بکار گرفته شده است.

او استفاده حداکثری از تجهیزات مخابراتی، امکانات و ملزومات ادارای از برند‌ها و تولیدات داخلی را گام مهمی در حمایت از تولیدات داخلی و پیشبرد اهداف شعار سال خواند و افزود: این استراتژی در چند سال اخیر یکی از اولویت‌های مخابرات منطقه بوده و تداومِ این مهم را از نخستین روز‌های سال ۹۹ نیز در دستور کار قرار دادیم.

حکمت، با اعلام اینکه مخابرات منطقه کردستان طی سال‌های اخیر یکی از استان‌های پیشرو در استفاده از تجهزات و امکانات مخابراتی با برند ایرانی بوده است خاطر نشان ساخت: حمایت از تولیدکنندگان داخلی می‌تواند در رونق اقتصادی تاثیر گذار باشد و وابستگی ما را به سایر کشور‌ها کاهش وحتی به صفر برساند.

مدير مخابرات منطقه كردستان ضمن یادآوری این مهم که مخابرات منطقه حامی تولید کنندگان و گردانندگان چرخه اقتصاد است تصریح کرد: مخابرات کردستان از دستگاه‌های اقتصادی، خدماتی و بانک‌ها به عنوان مشتریان.G و پیمانکاران داخلی همچون گذشته حمایت ویژه خواهدکرد.

او افزود: فراهم ساختن شرایط برای تبادل اطلاعات، گسترش دامنه بازاریابی و تبلیغات، تشکیل پایانه‌های فروش اینترنتی، بهره گیری از آموزش‌های روز دنیا به صورت آنلاین، برگزاری جلسات ویدیو کنفرانسی و... نمونه ایی از پشتیبانی‌های مخابرات کردستان از کارآفرینان و تولید کنندگان است.

مدير مخابرات منطقه كردستان ابراز داشت: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته با متولیان امرِ اقتصاد و اشتغال در استان، ارائه خدمات مخابراتی به تولید کنندگان، کارآفرینان و فعالین اقتصادی از مهم‌ترین برنامه‌های مخابرات منطقه است و از هیچ کمکی در این راستا دریغ نخواهیم کرد.

او تلاش برای تحقق شعار سال را از سوی همه مسولین و آحاد جامعه گامی مهم و تعیین کننده در توسعه همه جانبه کشور خواند و افزود: درایت و آینده نگری مقام معظم رهبری در نامگذاری سال، نقشه‌ی راه برای پیشرفت همه جانبه کشور است که باید سرلوحه برنامه ریزی‌های دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان قرار بگیرد.

مدير مخابرات منطقه كردستاندر پایان با اعلام اینکه، طبق سیاست‌های تدوین شده در مخابرات منطقه کردستان در راستای تحقق منویات معظم له، با تمام توان و بر اساس ضوابط قانونی، شرایط بهره گیری از بستر‌های مخابراتی را برای تولید کنندگان فراهم خواهیم کرد ابراز داشت: امیدوارم با این اقدام شاهد توسعه و رونق بیش از پیشِ بخش تولید در کشور باشیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.