مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: امامزادگان و بقاع متبرکه با رعایت پروتکل های بهداشتی از امروز در این استان بازگشایی شد.

بازگشایی امامزادگان و بقاع متبرکه استان همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت الاسلام حاجی رضا زین العابدینی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان با اشاره به بازگشایی امامزادگان و بقاع متبرکه استان همدان گفت: با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا از یک ساعت بعد از طلوع آفتاب تا یک ساعت قبل غروب  آفتاب این اماکن پذیرایی زائران و مجاوران خواهند بود.

او افزود: رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و عدم برگزاری تجمع و نماز جماعت و ضد عفونی روزانه تمام سطوح و کتب و ادعیه در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان ادامه داد: درخواست شده افراد مسن و سالخورده و کودکان و افراد بیمار به هیچ عنوان به این اماکن مراجعه نکنند و در صورت حضور از سوی خادمان از ورود آن‌ها جلوگیری به عمل می‌آید.

زین العابدینی گفت: همراه داشتن چادر نماز، سجاده مهر و کتب ادعیه برای همه الزامی است و این اقلام در ایام کرونایی در اختیار زائران قرار نخواهد گرفت.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.