مطلق ثناگو گفت: از اواسط خردادماه در صورت عادی شدن شرایط، پرواز‌های مسافری فرودگاه پیام از سرگرفته خواهد شد.

نیمه دوم خرداد آغاز مجدد پرواز‌های مسافری فرودگاه پیامبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام، نادر مطلق ثناگو مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام گفت: وقفه ایجاد شده در پرواز‌های مسافری پیام به دلایل محدودیت‌های پروازی در شرایط کرونا بوده است که از اواسط خردادماه و در صورت عادی شدن شرایط، پرواز‌های مسافری فرودگاه پیام از سرگرفته خواهد شد.

او افزود: با برنامه‌ریزی صورت گرفته و استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذار خارجی، کیش، مشهد و اهواز از مقصد‌های پروازی فرودگاه بین‌المللی پیام خواهند بود.


بیشتر بخوانید:  آغاز به کار پرواز‌های مسافری فرودگاه پیام از دوشنبه


مطلق ادامه داد: با توسعه پرواز‌های مسافری در استان البرز کسب و کار مشاغل مرتبط با این حوزه رونق خواهد گرفت، بنابراین نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان برای تحقق این مهم باید برنامه‌ریزی داشته باشند.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام با اشاره به اینکه بستر و زیرساخت‌های لازم با راه‌اندازی ترمینال مسافری و اخذ مجوز‌های لازم و کسب استاندارد‌های مورد نیاز فراهم شده، بیان کرد: در آینده نزدیک شاهد توسعه پرواز‌های مسافری فرودگاه پیام خواهیم بود به نحوی که سایر استان‌های هم جوار نیز بیش از پیش از این امکان فراهم شده بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار