مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه از اجرای طرح سراسری ارتقای کیفی روکش آسفالت راه‌های شریانی خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فریبرز کرمی مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : از ابتدای سال تاکنون ۶۰۸ کیلومتر عملیات روکش آسفالت، لکه گیری و درزگیری به صورت امانی در سطح محور‌های مواصلاتی استان کرمانشاه انجام شده است.

او گفت : این عملیات در ۴۰ محور مواصلاتی استان کرمانشاه و در ۲۰۶۰ تن انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه افزود: ۲۸ کیلومتر آسفالت در سه محور اسلام آبادغرب و همچنین ۱۳۹ کیلومتر در ۹ محور سرپل ذهاب عملیات آسفالت به اجرا شد.

کرمی گفت: ۳۰ کیلومتر در دو محور شهرستان هرسین، ۵۰ کیلومتر در سه محور کنگاور و ۳۰ کیلومتر در دو محور گیلانغرب عملیات روکش آسفالت، لکه گیری و درزگیری اجرا رسیده است.

او از انجام عملیات آسفالت در دو کیلومتر و در دو محور شهرستان صحنه، ۴۴ کیلومتر در سه محور شهرستان روانسر و ۲۸ کیلومتر در دو محور ثلاث باباجانی خبر داد.

این مسئول با بیان اینکه یک محور در شهرستان قصرشیرین به طول ۳۰ کیلومتر روکش آسفالت، لکه گیری و درزگیر شده ادامه داد: در سه محور شهرستان کرمانشاه ۵۱ کیلومتر و در دو محور دالاهو به طول ۴۵ کیلومتر نیز عملیات روکش آسفالت انجام شد.

او افزود: در سه محور شهرستان پاوه به طول ۷۷ کیلومتر، در سه محور شهرستان سنقر به طول ۱۴ کیلومتر و در دو محور جوانرود به طول ۴۰ کیلومتر عملیات روکش آسفالت، لکه گیری و درزگیری اجرا شده است.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.