حماس: باز پس گیری فلسطین از صهیونیست‌ها تنها با مقاومت امکان‌پذیر است

سخنگوی حماس در سخنانی تأکید کرد باز پس گیری خاک فلسطین از چنگال اشغالگران صهیونیست جز از طریق مقاومت فراگیر امکان‌پذیر نخواهد بود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترتی حماس، حازم قاسم، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در سخنانی به مناسبت بیستمین سالروز عقب نشینی رژیم صهیونیستی از جنوب لبنان گفت: عقب نشینی این رژیم از جنوب لبنان و خروج پیشتر از آن از صحرای سینا و به دنبال آن عقب نشینی از نوار غزه، دلایلی قاطع بر امکان باز پس گیری سرزمین فلسطین از چنگال اشغالگران است که تنها از طریق مقاومت فراگیر، پشتیبانی مردم و پایگاه مردمی حاصل خواهد شد.

حازم قاسم تأکید کرد: عقب نشینی صهیونیست‌ها از جنوب لبنان بعد از فداکاری و جانفشانی‌های پیاپی مردم و مقاومت در لبنان حاصل شد، از این رو راه آزاد سازی با خون شهیدان و درد و رنج مجروحان و اسیران هموار شد تا ثمره و نتیجه‌ای برای پیروزی و آزادسازی باشد.

او تصریح کرد: خروج خفت بار نظامیان رژیم صهیونیستی از جنوب لبنان در سال ۲۰۰۰ میلادی تأکیدی روشن بر امکان شکست پذیری طرح صهیونیستی به برکت مقاومت بود. بنابراین تکمیل عملکرد نیرو‌های مقاومت در درون ملت ها قطعا به شکست طرح صهیونیستی در تمام منطقه منجر خواهد شد.

در پایان سخنگوی جنبش حماس با تبریک سالروز عقب نشینی نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیست از جنوب لبنان به ملت این کشور و مقاومت اعلام کرد: به برکت استقامت مردمی و مقاومت جانانه‌ای که حزب الله از خود نشان داد، این پیروزی تحقق پیدا کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار