دومین نفتکش ایران هم به ونزوئلا رسید

ساعاتی پس از پهلو گرفتن نخستین نفتکش ایرانی در بندر «اِل پالیتو» ونزوئلا، دومین نفتکش ایرانی با نام فارست (Forest) نیز وارد آب‌های ونزوئلا شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، خبرنگار شبکه «تله سور» گزارش کرد دومین نفتکش ایرانی با نام فارست (Forest) وارد آب‌های ونزوئلا شده است و همانند نفتکش فورچون (Fortune) توسط نیروی دریایی ونزوئلا تا رسیدن به مقصد اسکورت می‌شود.

دومین نفتکش ایران هم به ونزوئلا رسید

صبح امروز نیز وب‌سایت «تَنکِرز تِرَکرز» که عبور و مرور دریایی در آب‌های جهان را رصد می‌کند با انتشار تصاویری اعلام کرد نفتکش «فورچون» ایران و حامل ۴۳ میلیون لیتر بنزین که اواسط ماه مارس در بندر شهید رجایی بارگیری شده، هم‌اکنون برای تخلیه بار خود در پهلوگاه شماره ۲ پالایشگاه «اِل پالیتو» ونزوئلا لنگر انداخته است.

دومین نفتکش ایران هم به ونزوئلا رسید

نخستین تصاویر از دومین نفتکش حامل سوخت ایرانی

«فورچون»، «فارست»، «پِتونیا»، «فاکسون» و «کلیول» که گفته می‌شود حامل حدود ۱/۵ میلیون بشکه سوخت تولید ایران برای تحویل به ونزوئلا هستند از ماه جاری میلادی حرکت خود را آغاز کرده و با عبور از کانال سوئز راهی آب‌های دریای کارائیب شدند.

سومین نفتکش ایران به نام «فاکسون» قرار است روز چهارشنبه ۲۷ مه (پس فردا) حدود ساعت ۱۴ به وقت محلی به موقعیت اسکورت ونزوئلا برسد. دو نفتکش دیگر نیز در مسیر ورود به حوزه کارائیب و عزیمت به سواحل ونزوئلا هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۹ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
دم شون گرم افتخار میکنم پرچم کشور درکاراکاس بززبونهاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۵ ۰۵ خرداد ۱۳۹۹
امیدوارم ادامه دار باشه
آخرین اخبار