۱۱ کشته و زخمی در محور نی ریز و ممسنی

مسئول روابط عمومی اورژانس فارس گفت: تصادف رانندگی در محور‌های نی ریز و ممسنی یک کشته و ۱۰ مصدوم برجای گذاشت.

 حسن همتی مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اظهار کرد: ظهر امروز بر اثر برخورد یک دستگاه موتورسیکلت و یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵، در محور نی ریز، ۹ کیلومتری قطرویه به سمت سیرجان یک نفر به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد و ۴ نفر مصدوم شدند.

او ادامه داد: مصدومان، پس از اقدامات لازم در محل حادثه درمان شدند.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس اضافه کرد: برای امدادرسانی به حادثه دیدگان، یک دستگاه آمبولانس به محل اعزام شد.

حسن همتی تصریح کرد: علت تصادف از سوی کارشناسان در حال بررسی است.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس با بیان اینکه عوامل انسانی در کاهش تصادفات، نقش موثری دارند، از رانندگان خواست ضمن توجه به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، در هنگام رانندگی سرعت مطمئنه را رعایت و از هرگونه سرعت غیرمجاز خودداری کنند تا شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.

۶ مصدوم در محور نورآباد ممسنی

حسن همتی افزود: همچنین در حادثه‌ای دیگر، بر اثر برخورد ۳ دستگاه خودرو ایسوزو، پژو پارس و پراید در محور نورآباد - گچساران، گنجالو ۶ نفر مصدوم شدند.

او ادامه داد: پس از اقدامات درمانی لازم مصدومان به بیمارستان، ولی عصر ممسنی انتقال داده شدند.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس گفت: ۳ دستگاه آمبولانس اورژانس و یک دستگاه آمبولانس هلال احمر به محل اعزام شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار