سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از ابتلا ۶۳۹ نفر دیگر به ویروس کرونا در استان خوزستان طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

علی احسان پور سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با تلاش شبانه روزی کارشناسان مراکز بهداشتی و درمانی، در ۲۴ ساعت گذشته، ۶۲۹ مورد ابتلای قطعی به کرونا ویروس در استان خوزستان شناسایی شدند.

او با بیان اینکه از مجموع ۶۲۹ بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا، ۵۰۵ بیمار با نظارت مستمر کارشناسان مرکز بهداشت در قرنطینه خانگی به سر می‌برند و ۱۲۴ بیمار نیز بستری شدند، اظهار داشت: با احتساب این تعداد ابتلای جدید، مجموع مبتلایان به ۱۱ هزار و ۴۸ نفر افزایش یافت.

احسان پور به بستری و انجام مراحل درمانی ۷۵۲ بیمار در بیمارستان‌های استان خوزستان اشاره و تصریح کرد: با تلاش‌های مدافعان سلامت مردم، ۹ هزار و ۸۳۱ بیمار پس از بهبودی از مراکز درمانی استان ترخیص شدند، ضمن اینکه در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۳ نفر از مبتلایان به این بیماری، جان خود را از دست دادند و تعداد فوت شدگان ناشی از کرونا به ۴۶۵ نفر رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اذعان داشت: با توجه به سرپیچی مردم و برخی اصناف از پروتکل‌های بهداشتی و خودداری نکردن از تردد‌ها و سفر‌های غیرضروری و دید و بازدید‌های مربوط به عید سعید فطر، افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در استان و طغیان این بیماری در روز‌های آتی دور از انتظار نیست.  

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۶ ۰۵ خرداد ۱۳۹۹
با انصاف ،!کرونا دو هفته طول می کشه تا علائمش آشکار بشه ،عید فطر دیروز بوده یعنی اینا دیروز تا حالا کرونا گرفتن!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۵ ۰۵ خرداد ۱۳۹۹
با درخواست نمیشه عزیز من. باید تحکیم کرد باید برخورد کرد. حالا دلیلش عدم برخورد چیه هم من می دونم هم شما ولی جون مردم در میونه.