مدیرآموزش وپرورش چابهار گفت: ۱۹۷ دانش‌آموز یتیم نخبه این شهرستان با اولویت بالاترین معدل کتبی طی دو مرحله بورسیه‌ی مادام العمر به شرط عدم ترک تحصل مورد حمایت خیران قرار گرفتند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، همایون امیری مدیرآموزش وپرورش چابهار اظهارداشت: خیران علاوه‌بر خدمات آموزشی مناسب به حساب این دانش‌آموزان ماهیانه ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار تومان نیز واریز می‌کننمدیرآموزش وپرورش چابهارد.

او گفت: در سال‌های اخیر خیران اقدامات خوبی برای حمایت تحصیلی دانش آموزان انجام داده‌اند.

مدیر آموزش و پرورش چابهار گفت: کودکان یتیم و بد سرپرست زیادی در این شهرستان وجود دارد که فارغ از دنیای کودکانه‌ی خویش فاقد هر گونه سهم از زیبایی‌های دنیوی هستند.

او ادامه داد: خیران ملی و بین المللی و مجموعه‌ی بزرگ «هاسب» به کمک دانش آموزان چابهار آمدند و کلنگ مدارس خیری و مشارکتی نیز یکی پس از دیگری بر زمین زده شد.

امیری تصریح کرد: ۱۶ هزار دانش آموز با همت مدیرکل آموزش از راه دور وزارت آموزش و پرورش بصورت رایگان در سامانه ی ارتقا علمی ثبت نام شدند تا از ظرفیت تدریس مجربترین اساتید کشوری در تمام دوره‌ها رایگان بهره‌مند شوند.

او افزود: هزار و ۲۹۰ دانش آموز یتیم بدسرپرست چابهاری شناسایی شده و همزمان با میلاد حضرت امیرالمومنین علی (ع) در آستانه‌ی سال جدید با لباس و کفش نو دلشان شاد شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.