سرهنگ محبی درباره آخرین وضعیت ترافیکی محور‌های شرق استان تهران توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،در این بسته خبری می‌توانید درباره آخرین وضعیت ترافیکی محور‌های شرق استان تهران در تاریخ پنجم خرداد ماه سال ۹۹ مشاهده کنید.


یکطرفه شدن جاده هراز از آب اسک به سمت رودهن(ساعت ۱۹:۰۰)

سرهنگ سیاوش محبی رئیس پلیس راه شرق استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در این ساعت شاهد ترافیک پرحجم و روان از محورهای فیروزکوه و هراز به سمت تهران هستیم.

رئیس پلیس راه شرق استان تهران افزود: به خاطر تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه در محور هراز محدودیت تردد در نظر گرفته شده است.

او بیان کرد: از ساعت ۱۷ تردد کلیه وسایل نقلیه از رودهن به سمت آمل ممنوع شده و از ساعت ۱۹ مسیر از آب اسک به سمت رودهن یکطرفه شد.

سرهنگ محبی افزود: این محدودیت ها تا ساعت ۲ بامداد روز بعد ادامه دارد و توصیه میشود رانندگان وسایل نقلیه در چنین شرایطی با سرعت مطمئنه حرکت کنند و فاصله طولی مناسبی نسبت به وسیله نقلیه جلویی درنظر گیرند.

رانندگان توجه کامل به جلو داشته باشند تا انشالله صحیح و سالم به مقصد برسند.

ترافیک نیمه سنگین درمحور‌های هراز و فیروزکوه(ساعت ۱۳:۰۰)

سرهنگ سیاوش محبی رئیس پلیس راه شرق استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: بار ترافیکی شمال به جنوب محور‌های هراز و فیروزکوه نیمه سنگین است.

رئیس پلیس راه شرق استان تهران افزود: توصیه می شود هموطنان برای بازگشت سفر عجله نکنند و مدیریت سفر داشته باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار