۴ هزار و ۵۰۰ بسته کمک مومنانه در فیروزآباد توزیع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، آیت‌الله سید عزیزاله هاشمی‌زاده امام جمعه فیروز آباد در رزمایش و توزیع بسته‌های کمک مومنانه شهرستان فیروز آباد گفت: تاکنون بیش از چهار هزار و ۵۰۰ بسته کمک مومنانه میان خانواده های نیازمند توزیع‌شده است.

او، با اشاره به جمع‌آوری و توزیع بسته‌های کمک مومنانه در مسجدالنبی این شهرستان بیان کرد: توزیع ۳۰۰ بسته کمک مومنانه که هرکدام به ارزش ۲۵۰ هزار تومان بود به ‌صورت خودجوش جمع‌آوری و توزیع شد که در آمار رسمی شهرستان فیروز آباد ثبت نشده است.

هاشمی زاده تصریح کرد: ۲۵۰ بسته کمک مومنانه به ارزش هر بسته ۲۵۰ هزار تومان از دیگر کمک‌هایی بود که به‌ صورت خودجوش در  مسجد سیدالشهدا فیروز آباد واقع در بلوار شهید دشتی توزیع شد.

سرهنگ مرتضی قادری جانشین فرمانده سپاه ناحیه فیروزآباد ادامه داد: در اجرای مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه در این شهرستان ۳۰۰ بسته کمک مومنانه با مشارکت حوزه اصناف و حوزه بسیج خواهران در میان نیازمندان توزیع می شود.

او،  افزود: ارزش هر بسته کمک مومنانه در این حوزه و این مرحله رزمایش ۲۵۰ هزارتومان است.

 در کنار این کمک‌ها کمیته امداد امام خمینی، بهزیستی و مساجد هر کدام به‌ صورت جداگانه کمک‌های مومنانه خود را با شناسایی افراد نیازمند توزیع کردند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار