رییس پلیس راه استان خراسان جنوبی گفت: بیشترین تردد‌ها این روز‌ها در محور‌های روستایی و فرعی بخصوص نزدیک شهر‌ها و مراکز تفریحی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، سرهنگ رضایی رییس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: بیشترین تردد‌ها را این روز‌ها در محور‌های روستایی و فرعی بخصوص نزدیک شهر‌ها و مراکز تفریحی داریم که با توجه به نوع ایمنی این راه‌ها، رانندگان با آرامش و احتیاط لازم تردد کنند.

او افزود: با توجه به نوع ایمنی، ایمنی پایین، کمبود تابلو، علائم و شانه راه در این گونه راه‌ها نیاز است از سرعت و سبقت غیرمجاز جدا خودداری شود.

سرهنگ رضایی بیان کرد: بیشترین حوادث در چند روز گذشته از نوع واژگونی و خروج از جاده بوده است بنابر این رانندگان قبل از شروع سفر استراحت کافی داشته باشند و اگر در مدت سفر دچار خستگی و خواب‌آلودگی شدند، حتما توقف و استراحت کنند.


بیشتر بخوانید: ۵ کشته و یک مجروح در تصادف مرگبار محور نهبندان-زاهدان


رییس پلیس راه خراسان جنوبی، ترافیک در راه‌های استان را در حال حاضر روان اعلام کرد و اظهار کرد: شهروندان با پرهیز از عجله و شتاب و با آرامش و احتیاط در رانندگی، رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی سفر ایمنی را برای خود و همراهان داشته باشند.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار