نماینده، ولی فقیه در سوریه گفت: مردم در ماه رمضان و علی رغم شیوع کرونا با رعایت مسائل بهداشتی از معنویت و ارتباط با خدا غافل نشده بودند

به گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، آیت الله سید ابوالفضل طباطبایی نماینده، ولی فقیه در سوریه در یک گفت‌وگوی تلویزیونی که به مناسبت عید سعید فطر برگزار شد ضمن تبریک این عید، اظهار کرد: ماه مبارک رمضان امسال با وجود کرونا متفاوت بود و به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی مراسمات تعطیل شده بود، مردم علی رغم شیوع کرونا با رعایت مسائل بهداشتی از معنویت و ارتباط با خدا غافل نشده بودند که جای قدردانی و تشکر دارد.

آیت الله طباطبایی با اشاره به حدیث پیامبر اکرم (ص) که روز عید فطر را روز دریافت جائزه الهی مطرح کرده بودند، تاکید کرد: برندگان مسابقه الهی در روز عید فطر جائزه خود را دریافت می‌کنند که همانا بهره مندی از مغفرت و تقرب الهی است.

وی ادامه داد: کسانی که در این مسابقه مردود شدند وای به حالشان که پیامبر در وصف آن‌ها فرمودند شقی و بیچاره کسی است که در ماه رمضان از غفران الهی محروم شود.

آیت الله طباطبایی عدم فراموشی زحمات شهدا را بر همگان ضروری دانست و افزود: شهدای ما با نثار خون مطهر خود برای ما عزت، کرامت، شرافت و امنیت آوردند.

وی ادامه داد: تکریم خانواده شهدا را نباید فراموش کنیم چرا که حق بزرگی بر گردن تک تک ما دارند.

نماینده، ولی فقیه در سوریه در پایان سخنان خود از همه کسانی که در احیای روز جهانی قدس تلاش کردند، تشکر کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار