مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: «عید فطر» پاداش یک ماه عبادت و بندگی است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حجت‌الاسلام یوسف احمدی ضمن تبریک عید سعید فطر با بیان اینکه اگر در زندگی بتوانیم گناه را ترک کنیم هر روز ما عید است، به اثرات روانی مهم این ماه اشاره‌ای داشت و گفت: در اهمیت ماه امام (ره) به خوبی فرمودند که اگر ما را تحریم نظامی کنید ما فرزند محرم هستیم و اگر تحریم اقتصادی کنید، فرزند رمضان هستیم.

او عنوان کرد: یکی از کار‌هایی که می‌توان انجام داد خودنگهداری اقتصادی در رمضان است بنابراین دشمنان اگر بخواهند ما را تحریم کنند ما فرزند شعب ابی طالب و انقلاب هستیم و از سخنان امام (ره) و پیغمبر (ص) ایستادگی را می‌آموزیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه بیان کرد: ما به تاسی از این آموزه‌ها گرسنگی و تشنگی را تحمل می‌کنیم، اما در مقابل دشمن سر تسلیم فرود نمی‌آوریم همانطور که پیامبر (ص) در شعب ابی طالب سه سال به سر بردند، اما ایستادگی کردند و در آخر پیروز شدند.

حجت الاسلام احمدی گفت: اگرچه ملت را تحریم کردند، اما آن‌ها ایستادگی کردند و در این مدت در مقابل استکبار سر تسلیم فرود نیاوردندعید فطر نتیجه پیروزی بر گرسنگی و محرومیت‌ها است و عید غلبه بر این تحریم‌ها پیروزی اسلام بر کفر است.

حجت الاسلام احمدی گفت: در هنگام سخنرانی رهبر انقلاب بر روی تابلوی پشت سر معظم له نوشته بود «سنصلی فی القدس ان شاالله» که اشاره به آینده نزدیک دارد که در قدس نماز خواهیم خواهند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه بیان داشت: روز عید فطر پاداش یک ماه عبادت و بندگی است و آن روز که نماز را در قدس به جا آوریم عید غلبه بر این تحریم‌های ظالمانه‌ای است که علیه ما تحمیل کردند.


انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.