مظفر محمدخانی از سقوط یک زن از ارتفاعات آلوچال جنگل ابر شاهرود خبر داد و گفت: مصدوم به بیمارستان انتقال یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مظفر محمدخانی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان با بیان اینکه وقوع یک مورد سقوط از ارتفاعات آبشار آلو چال جنگل ابر شاهرود به پایگاه هلال‌احمر این جنگل اطلاع داده شد، گفت: بلافاصله اکیپی از هلال‌احمر برای امدادرسانی عازم منطقه شدند.

او بابیان اینکه در این حادثه یک زن از ناحیه مچ پا دچار شکستگی و آسیب شدید شده بود، افزود: خودروی هلال‌احمر تا جایی که امکان تردد وجود داشت پیش رفت، اما از چشمه ترشوی پیمایش به‌صورت پیاده طی مسیر شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان بابیان اینکه گروه اعزامی پس از رسیدن به محل حادثه اقدامات اولیه نظیر بستن آتل را انجام دادند، ابراز داشت: به کمک تیم امدادی، مصدوم به محل آمبولانس و از آنجا تا ابتدای روستای ابر انتقال یافت سپس با آمبولانس ۱۱۵ به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود برای مداوا منتقل شد.


محمدخانی اضافه کرد: در کوهنوردی و پیمایش در ارتفاعات تجهیزات مناسب و شرایط و توان افراد و همچنین آب‌وهوا باید مدنظر قرار گیرد و بهتر است گروه‌های طبیعت گرد حتماً نحوه حضور خود را به هلال‌احمر اطلاع دهند تا امدادرسانی در اسرع وقت انجام شود.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.