مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام بر تسریع اجرای تقاطع غیر همسطح (زیرگذر) ورودی شهر سرابله تأکید کرد.

عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح ورودی شهر سرابله شتاب می‌گیرد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛کاظمی مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: با توجه به احداث بزرگراه ایلام- حمیل_کرمانشاه، محور قدیم ورودی شهر سرابله به جهت ایمنی تردد به صورت یک طرفه مورد استفاده قرار می‌گیرد و اهالی شهر سرابله و روستا‌های اطراف برای مسیر برگشت به ناچار از تقاطع جدید سرابله تردد می‌کنند که این امر سبب طولانی شدن مسافت برای شهروندان سرابله شده است، لذا با احداث تقاطع غیر هم سطح به صورت زیرگذر مشکل شهروندان سرابله و روستا‌های حومه آن برطرف گردد که این طرح توسط اداره کل راه و شهرسازی استان اجرایی شد و هم اکنون با پیشرفت مناسب با توجه به مشکل معارضین و اعتبارات و ... در حال اجرا است.

او طول رمپ‌های ورودی وخروجی تقاطع شهر سرابله را ۳ کیلومتر عنوان کرد و افزود: برای اجرای این پروژه بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه می‌شود.

کاظمی اضافه کرد : از مزایای این طرح می‌توان به دسترسی نزدیک به شهر سرابله و روستا‌های اطراف و بیمارستان سرابله با توجه به قرار گرفتن این شهر در مسیر زائرین عتبات عالیات، ایمنی تردد، کاهش مصرف سوخت و استهلاک وسایل نقلیه اشاره نمود.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.